آفتاب نیمه شعبان
نوشته شده در تاريخ جمعه 7 مهر 1391برچسب:, توسط حسینی |

آقا منم آمده ام باورم کنی..لطفی به قلب خسته و چشم ترم کنی

 

میدانم از من بدکار خسته ای..در زیر بار جرم و گناهم شکسته ای

 

اما ارباب من تو هستی و بیچاره ام مکن..من را مران زدرگهت..آواره ام مکن

 

من بوسه ها زدم به ضریح مطهرت..گفتم به این و آن منم عبدونوکرت

 

قفل دلم به پنجره فولاد بسته است..خاک حریم تو به سرم نشسته است

 

میدانم ای کریم به من بد نمیکنی..آورده ام پناه مرا رد نمیکنی

 

جمعه 11 ذی القعده مصادف با ولادت ثامن الحجج علیه السلام

 

.ولادت نور بر تمام محبان آن حضرت مبارک باد

 

 

   

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.